Telekom România se bate să atragă clienți, după ce acum doi ani le condiționa accesul în magazine de CoronaPass
Telekom e singura rețea de telefonie mobilă din România care a condiționat accesul clienților în magazine de certificatul de vaccinare. Puși în imposibilitatea de a-și plăti factura, cei care folosesc bani gheață și nu sunt familiarizați cu aplicațiile de plată online au decis să își închidă abonamentul. Alții, deși puteau să plătească online, s-au revoltat și s-au hotărât să nu mai dea bani unei companii abuzive față de libertatea lor de alegere.
Doi ani mai târziu, Telekom nu mai știe ce să facă pentru a-și aduce clienții pierduți înapoi. Clienții de cartelă preplătită sunt sunați pentru a fi îmbiați cu oferte să treacă la abonament. Celor care nu (mai) au de a face cu acest operator de telefonie mobilă li se promit doi ani de abonamente reduse la jumătate dacă se portează din altă rețea la Telekom România.
Un exemplu elocvent despre faptul că politica – fie ea și „sanitară” – nu are ce căuta în economie!