
AVORTUL, crima legalizată prima dată în istorie de URSS despre care PSD și PNL vorbesc aceeași limbă – a neomarxismului. Gabriela Firea și Alina Gorghiu, feministele radicale ale României. Poziția BOR despre pruncucidere și contracepție. Filme documentare
Ministra Familiei, Gabriela Firea (PSD), a anunțat, vineri, că susține așa-zisul „drept” al femeilor de a face avort, adică pruncucidere. Într-un talmeș-balmeș de idei care ocolesc subiectul central – crima comisă împotriva unei ființe umane aflate în imposibilitate de a se apăra -, Firea a făcut referire la emanciparea femeilor, la dreptul de a decide pentru propriul corp (deși acest drept nu ar trebui să încalce dreptul la viață al unui alt corp – embrionul uman sau fetusul), la Decretul nr. 770 al lui Ceaușescu în privința natalității, la mentalitățile „învechite”, la informarea tinerilor în privința bolilor cu transmitere sexuală (adică la „educație pentru contracepție”) și la „mamele adolescente” care ar fi ajuns mame „din greșeli sau din lipsă de informare”. Cum finalul trebuie să încununeze opera, ministra Firea se declară bucuroasă pentru introducerea în școli a orelor de „educație sanitară”, denumirea eufemistică pentru „educația sexuală”, o obsesie perenă a președintelui Iohannis și a fostei coaliții PNL-USR. Încă o dovadă că „toate partidele, aceeași mizerie” neomarxistă și că nu mai există „stânga” sau „dreapta” decât pe hârtie! Ce omite să spună doamna Firea și toată ceata de militante feministe este că, din punct de vedere juridic, nu există un „drept” la avort. Atât Carta Universală a Drepturilor Omului, cât și Constituția României, care transpune aceste drepturi în legislația națională, nu are enumerat un astfel de drept. Ce există, în schimb, este dreptul la viață al fiecărei ființe umane. Și aici intervine discuția aprinsă dintre tabăra pro-avort, care nu consideră fetusul o ființă umană, ci un ghem diform de celule, acreditând ideea că omul nu ar fi tot om și în cele 9 luni de viață dinaintea nașterii sale, și tabăra pro-viață, susținută și de Biserica Ortodoxă (precum și de alte culte creștine), care arată că, atât din punct de vedere teologic, cât și științific, embrionul este ființă umană „din prima clipă”, adică din momentul concepției (nu doar din momentul nașterii). Mai există și o a treia tabără, de atei cu preocupări morale, care nu recunoaște umanitatea fetusului decât din momentul apariției primelor bătăi ale inimii acestuia (acceptând avortul în primele săptămâni de sarcină). Această tabără s-a făcut remarcată mai ales în SUA, însă, în România, cei care susțin dreptul la viață sunt de acord că fetusul are acest drept, garantat oricărei ființe umane, încă din momentul concepției.
Doamna Firea nu este de acord nici cu cea de-a doua, nici cu cea de-a treia tabără, alegând să susțină punctul de vedere al taberei radicale neomarxiste, care inventează „drepturi ale femeii” neincluse în Carta Drepturilor Omului și consideră avortul sau contracepția drept normalitate, ba mai mult, soluție de referință (ignorând abstinența, celibatul, căsătoria și – oroarea ororilor – faptul că femeile chiar ar putea fi interesate să nască prunci din dorință și din iubire, nicidecum din greșeală sau ignoranță).
Mai mult, feministele care pozează în anti-comuniste mimând dizidența față de Decretul nr. 770 dat de Nicolae Ceaușescu ignoră cu bună-știință faptul că avortul a fost legalizat pentru prima dată în istorie în țara de origine a comunismului: URSS, 1920. Iată opinia doamnei Firea, mamă de familie, ministră a Familiei și persoană care se afișează drept „credincioasă”, dar susține în același timp avortul ca pe o virtute și un „drept”:
„Susțin cu tărie dreptul femeilor de a decide pentru viața și corpul lor! Militez pentru drepturile femeilor, ca ele să ia decizii pentru propria viață și pentru propriul lor corp.
Nu aș mai fi vorbit pe acest subiect, pentru că mi-am spus opinia clar la audierea din Parlament pentru funcția de ministru. Având în vedere discuțiile din spațiul public, cu privire la interzicerea avortului în alte state, reafirm ce am spus: femeile trebuie să aibă acces la servicii medicale de calitate, de consiliere, de îndrumare, astfel încât, împreună cu familiile, cu persoanele apropiate, cu duhovnicul să ia cea mai bună decizie în viața lor.
Nu voi fi niciodată de acord să interzicem drepturi prin care ne întoarcem în trecut, într-una din cele mai negre perioade pe care le-a trăit acest popor. Nimeni nu poate cere unei femei să nască sau să moară. Căci la asta se va ajunge în orice societate care va impune o astfel de lege. Istoria recentă a dovedit-o cu vârf și îndesat. Nu așa vom crește natalitatea, interzicând drepturi. Nu mai vrem încă o generație a decrețeilor. Au murit 10.000 de femei în acei ani, pentru că au încercat să facă singure ceea ce medicilor le era interzis.
Orice stat este liber să decidă pentru poporul său. România se luptă însă, în continuare, cu mentalitățile. Pentru asta, întreaga societate, toți oamenii politici, toate instituțiile trebuie să-și unească forțele pentru o mai bună informare a tinerilor cu privire la bolile cu transmitere sexuală sau la ce poate însemna o sarcină. Suntem fruntași la mame adolescente, iar multe dintre aceste sarcini au apărut din greșeli sau din lipsă de informare.
Mă bucur că a fost aprobată în Parlament legea care introduce orele de educație sanitară în școli. Să nu se ascundem după degete, de mult ori copiii știu mai multe decât ne imaginăm noi, părinții. Dar ei trebuie să primească și informații corecte, de la persoane pregătite în acest domeniu. Educația sanitară va fi predată începând din clasa a VIII-a și doar cu acordul scris al părinților sau al reprezentanților legali ai copiilor, prin programe de educație pentru sănătate, în vederea prevenirii contractării bolilor cu transmitere sexuală”, a scris ministra Familiei, Gabriela Firea, pe Facebook.
Declarațiile ei sunt halucinante din perspectiva unei persoane publice care s-a afișat mereu în preajma Patriarhului Daniel, susținând familia tradițională și având mereu postări de prin biserici sau referitoare la sărbătorile religioase asociate zilelor onomastice – lucru rar întâlnit la un politician român, mai ales din liga tânără. Cum poate, însă, o femeie credincioasă să ignore total poziția Bisericii Ortodoxe Române referitoare la avort?

Nu trebuie să aparții de „ciuma roșie” ca să gândești ca o neomarxistă – Alina Gorghiu (PNL) susține schimbarea Constituției pentru includerea așa-zisului „drept” la avort
Nu doar feministele din PSD susțin cu patimă așa-zisul „drept” de a avorta prunci nenăscuți. Alina Gorghiu (PNL), succesoarea lui Florin Cîțu la șefia Senatului României, merge mai departe și propune schimbarea Constituției astfel încât pruncuciderea să apară ca un drept în plus al femeilor printre deja consfințitele drepturi ale omului. „Niciodată nu trebuie să încetăm să luptăm pentru păstrarea dreptului femeii de a decide ea însăși ce face cu corpul ei. Femeile au dreptul la autonomie și autodeterminare corporală! Și ce ar fi să fie și în Constituția noastră așa?”, spune Alina Gorghiu într-un text propagandistic scris pentru Digi24. Într-un alt text publicat pe un alt site al Sistemului, Adevărul.ro, Gorghiu militează nu doar pentru avort, ci și pentru contracepție și așa-zisa „educație” sexuală predată de ONG-uri „progresiste” în cadrul școlilor de stat. Copiind-o pe Firea cu obsesia ei despre Decretul 770 din epoca ceaușistă, Gorghiu adaugă în mod înșelător afirmația că „valorile tradiţionale NU sunt atacate de decizii de bun simţ legate de sănătatea reproductivă şi, în niciun caz, de respectarea drepturilor femeilor”.
Dar ce susțin, de fapt, valorile tradiționale? Iată un document oficial al Bisericii Ortodoxe Române, care condamnă atât avortul, cât și contracepția, ca PĂCATE GRAVE:
„Dacă viața și, mai ales, viața omenească nu este produsul hazardului, nici perpetuarea vieții umane nu este efectul întâmplării și nici exclusiv produsul eforturilor omenești. Viața omului este de la Dumnezeu și se perpetuează prin intermediul ființelor omenești, potrivit celor rânduite de Dumnezeu. Omul se bucură de viață și de puterea vieții; are dreptul la viață, dar și responsabilitatea de a respecta această viață, de a o apăra în orice împrejurare, știind că, în existența istorică în trup omul își pregătește participarea la Împărăția lui Dumnezeu.
Revelația (consemnată în Sfânta Scriptură și în Sfânta Tradiție) ne oferă suficiente dovezi că ceea ce s-a zămislit în femeie este ființă omenească (nu simplu „produs de concepție”), care nu exclude grija lui Dumnezeu și care trebuie să se bucure de respectul datorat demnității umane. Cum Biserica are o grijă deosebită față de ființele umane neputincioase și fără apărare, nu poate să nu se îngrijoreze cu privire la cele mai neputincioase ființe omenești, embrionii umani și pruncii nenăscuți. (…)
Avortul a fost o practică străină creștinismului, cunoscută într-o lume în care nu exista nici teamă, nici iubire de Dumnezeu. Toți Sfinții Părinți semnalează că, în orice fază ar fi produs, avortul rămâne pruncucidere. Prin el, se încalcă porunca divină: „Să nu ucizi” (Ieșire 20, 13). El este cu atât mai grav, cu cât constituie uciderea unei ființe umane aflată în imposibilitatea de a se apăra.
Din textele prezentate mai sus reiese că Biserica a considerat totdeauna drept păcat foarte grav, egal cu avortul în gravitate, și luarea de medicamente cu scop avortiv. Prin urmare, tot atât de grave ca și avortul chirurgical sunt barierele mecanice (steriletul și anumite pilule, inclusiv RU 486) prin care se urmărește împiedicarea nidării ovulului fecundat pe pereții uterului (acestea sunt tot practici avortive) și medicamentele contraceptive, care, la rândul lor, au consecințe negative pentru trupul femeii.
Avortul și toate practicile avortive sunt păcate grele pentru că:
a) prin ele se ucide o ființă umană: copilul;
b) prin ele sunt afectate vocația și demnitatea femeii;
c) ele prezintă riscul mutilării trupului femeii, al îmbolnăvirii și morții premature a mamei și a femeii tinere.
Femeia nu trebuie redusă la nivelul de obiect al plăcerii bărbatului, nu trebuie desconsiderată și umilită în ceea ce îi este specific, anume feminitatea și calitatea de mamă.
Demnitatea și sănătatea femeii sunt afectate deopotrivă de folosirea pilulelor pe bază de hormoni în vederea infecundității. Efectele nefaste, grave ale acestora nu sunt evidente imediat, dar sunt certe. Fiind substanțe care acționează hormonal asupra trupului femeii, urmările lor sunt negative. Este impresionantă lista bolilor cauzate, mai curând sau mai târziu, femeilor care au utilizat medicamente avortive sau contraceptive (care, toate, sunt preparate pe bază de hormoni).
Cu titlu de exemplu, semnalăm că, între anii 1977-1988, în Anglia s-a făcut un studiu pe 200.000 de femei, privind efectul folosirii pilulelor anticoncepționale pe bază de hormoni. S-a constatat că procentul deceselor cauzate de afecțiuni cardio-vasculare a fost cu 40 % mai mare la femeile care au folosit asemenea pilule față de cele care n-au folosit. Riscul accidentelor cerebrale a fost de 6,5 ori mai mare la femeile care au folosit pilulele. Pericolul infecțiilor pelviene a fost de 7 ori mai mare la femeile care au folosit pilulele față de cele care nu le-au folosit; în aceeași proporție a crescut și riscul sterilității.
Din cele prezentate mai sus reiese că avortul, tratamentele cu scop avortiv sau contraceptiv sunt păcate grele care ucid ființe umane, împiedică procesul firesc al procreării ființelor omenești, afectează și pun în pericol demnitatea și viața femeii tinere și în cele din urma, ne exclud din Împărăția lui Dumnezeu spre care năzuiesc creștinii.
Din nefericire, practicile avortive (și contraceptive) sunt o realitate a lumii contemporane secularizate. In numele „ fericirii” imediate și al comodității se ucid generații de oameni și moare femeia tânără, mamă sau nu. Biserica nu poate fi indiferentă la această realitate îngrijorătoare și tragică, întreținută de instituții care se intitulează uneori „caritative”, „umaniste” și chiar „medicale”.
Societatea secularizată contemporană aduce justificări diverse ale avortului, justificări de cele mai multe ori de ordin medical și social. Fiind în lume, Biserica nu este indiferentă și nu poate fi nici derutată cu privire la motivele privind tendințele de justificare a avortului”, se arată într-un mai amplu comunicat publicat în 2014 pe pagina web a Patriarhiei Române.
Așa arată un avort făcut într-o clinică de specialitate. VIDEO: (articolul continuă dedesubt)
STRIGĂTUL MUT. VIDEO: (articolul continuă dedesubt)
Masacrul celor inocenți. VIDEO: (articolul continuă dedesubt)
Documentar: Iarna Demografică – Declinul Familiei Omenești. VIDEO:
2 thoughts on “AVORTUL, crima legalizată prima dată în istorie de URSS despre care PSD și PNL vorbesc aceeași limbă – a neomarxismului. Gabriela Firea și Alina Gorghiu, feministele radicale ale României. Poziția BOR despre pruncucidere și contracepție. Filme documentare”